**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

09 March 2015

Sambutan Mawlidurrasul Di Masjid Syakirin Maran Pada 8 Mac 2015



8 Mac 2015. Syukur Ya Rabbi.. Diberi kesempatan untuk menghadiri majlis sambutan mawlidurrasul peringkat daerah maran yang berlangsung dengan meriahnya semalam.

Allahu Haq. Hidayah Seluruh Alam.

"Saya bertanya berkenaan tulisan jawi pada lambang negeri pahang.. Rupa2nya 'YA LATIF...' Wahai Yang Maha Berlemah Lembut. Sebenarnya nilah penyelesai kepada masalah tuan-tuan. Pergaduhan dan masalah di merata-rata..Maka kita pohon kepada Allah dengan berkat namanya Ya Latif.. semoga semuanya diselamat Allah. Bacalah 129 kali Ya Latif selepas Subuh setiap hari. " TG Us Hafiz Selamat semasa malam sambutan Mawlidurrasul Maran malam tadi.. {Berkat Negeri Pahang dengan lindungan Ya Latif.. Amin Ya Rabb. Allahu Haq Hidayah Seluruh Alam! }











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...