**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

05 November 2009

Tanda-tanda rumah anda BERHANTU!!!!


Ciri-ciri rumah berhantu:

1. Kebiasaannya rumah yang 'berpenghuni' / berpenunggu / berhantu adalah rumah nampak suram dan muram. Rumah tersebut kebiasaannya kelihatan tiada 'nur' atau hilang keceriaan atau serinya.

2. Seringkali terdengar bunyi-bunyi aneh dan menyeramkan khususnya pada waktu malam. Lebih-lebih lagi selepas dua belas tengah malam. Antara bunyi yang biasa kedengaran adalah bunyi barang jatuh, balingan batu, hilaian ketawa, orang menangis, bayi merengek, bunyi tapak kaki dan pelbagai lagi bunyi yang menakutkan.

3. Rumah yang terdapat banyak kelawar yang terdapat di bahagian syiling atau atapnya. Kebiasaannya syiling dan kawasan rumah dipenuhi tahi kelawar. Ini mengundang jin bertandang ke rumah anda. Ini kerana sebahagian jin suka kepada tempat kotor seperti tempat yang dipenuhi najis kelawar.

4. Selalunya, rumah yang berpotensi mengalami masalah gangguan makhluk halus adalah rumah yang diperbuat daripada kayu kayan bukit.

5. Rumah yang tidak terjaga rapi kebersihannya daripada sebarang kotoran seperti sampah sarap, sisa-sisa makanan dan najis haiwan seperti najis kelawar, burung dan haiwan ternakan.

6. Rumah yang berhantu adalah kebiasaannya mengandungi gambar-gambar benda hidup dan gambar yang tidak direstui syarak, patung-patung serta sebarang perhiasan yang tidak menggambarkan biah atau suasana keIslaman yang sebenar.

7. Berkaitan dengan penghuninya pula, selalunya penghuni rumah berhantu ini terdiri daripada mereka yang kurang pegangan agamanya seperti malas menunaikan solat, tidak menutup aurat dan memasang lagu-lagu yang tidak masyru'.....(melanggar syara')

Kesimpulannnya peliharalah rumah anda dari sebarang kemaksiatan agar terhindar dari diceroboh oleh makhluk halus....

Jika terdapat permasalahan berkenaan rumah anda yang mengalami masalah ini, silalah menghubungi mana-mana perawat Islam untuk 'memagarnya'.

Jika ada kesempatan saya akan memberitahu beberapa cara untuk memagar rumah!!!

2 comments:

  1. Salam Ustaz. Rumah sye ada benda bunyi seperti berikut bunyi tapak kaki, ketuk yg kuat di pintu, bunyi atas bumbung, main batu di luar rumah sye dan cakau dinding. Ustaz boleh datang rumah sye untuk halau benda ini.

    ReplyDelete
  2. Aslm istaz.. rmh org tua sya bru je d msuk klawar pd 02-08_2018 malam jumaat.. dn kebetulan ayah sy sdg skit sdh bwa p hospital tapi dr tdk dpt mengesan punca penyakit.. dn sy dn adk brdk lain berniat utk membawa ayah kmi utk berjumpa ustaz bg perubatan ruqyah pd 03-08-2018.. tp pd 02-08-2018 d mlm jumaat rmh tersebut dmasuki klawar apa kah ada ptanda atau klawar trsbut cuma trsesat ustaz?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...