**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

19 May 2013

Tafsiran Mimpi Ular: Nantikan!!! Kamus Tafsir Mimpi Kaedah al Quran; Terbitan KISWAH Publishing House 2013


Nantikan kemunculannya; JUN 2013

Contoh Soal Jawab Tafsiran Mimpi Kaedah al Quran: "Tafsiran Bermimpi Ular"

1) Assalamualaikum ustaz. Saya ada satu soalan. Saya selalu bermimpi ular dan binatang-binatang lain semasa tidur. Adakah ada orang ingin masuk meminang saya? Apakah maksud mimpi saya ini ustaz? 


Mimpi ular tiada kena mengena dengan orang datang masuk meminang. Semua mimpi ular khususnya dan binatang berbisa dan liar lain adalah membawa maksud yang negatif. Kemungkinan mimpi ular bermaksud ada orang yang ingin melakukan kejahatan kepada anda. Sekiranya ia telah patuk bermakna bisa atau kejahatannya sudah menular. Mimpi dipatuk ular juga mungkin membawa maksud kemungkinan anda akan menerima musibah di dalam waktu terdekat.

a) Gangguan sihir: Sekiranya kerapkali bermimpi ular semasa tidur.
b) Gangguan tidur yang biasa: Sekali sekala bermimpi.

Mimpi begini juga mungkin bermaksud terjadinya percakaran antara keluarga, anak-anak dan isteri. Kemungkinan juga ada orang yang berhasad dengki kepada anda. Jika mimpinya banyak kali boleh jadi ia adalah Petanda anda terkena sihir atau gangguan makhluk halus. Jadi hendaklah anda diruqyah dengan ayat-ayat suci al Quran untuk menghilangkan pengaruh gangguan jin atau sihir yang kemungkinan terdapat di dalam tubuh anda.Jika anda bermimpi ular masuk ke rumah mungkin membawa maksud musuh anda telah menjalankan konspirasi menjatuhkan anda.

Jika di dalam mimpi tersebut anda berjaya membunuh ular, ini bermaksud anda berjaya mengatasi musuh anda. Wallahu a’lam.

SEDUTAN DARI BUKU KAMUS TAFSIR MIMPI KAEDAH AL QURAN; JUN 2013: 

TERBITAN "KISWAH PUBLISHING HOUSE 2013..."

10 comments:

  1. Assalamualaikum..ustaz sy sering terasa sakit2 di bhagian bahu hingga pinggang..tp tiap kali mbaca atau mdengar Al-Quran terasa sakit tersebut hilang..dan sy pnah pg berbekam..sakit tersebut hilang dln masa dua hari shj..lepas tu kmbali pd asal, sakit semula..dan slalu ada lebam2 pada peha atau betis..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..ustaz sy sering terasa sakit2 di bhagian bahu hingga pinggang..tp tiap kali mbaca atau mdengar Al-Quran terasa sakit tersebut hilang..dan sy pnah pg berbekam..sakit tersebut hilang dln masa dua hari shj..lepas tu kmbali pd asal, sakit semula..dan slalu ada lebam2 pada peha atau betis..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum... saya telah bermimpi dikejar kemudian dipatuk ular hitam berbelang kuning berbisa ditangan kemudian saya berjaya memotong ular itu tetapi kepala ular itu terpelanting dan mematuk dada saya ... bagai mana kah itu

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum ustaz....nm sy iza...bru2 ni sy ad brmimpi tntg ular berbisa.ceritanya begini,swktu sy sdang solat dan sujud utk tahiyat yg trakhir sy dapati ad ular tedung besar melingkar dihadapan sy smbil dikepalanya diikat dgn tali kain kafan org mati....sy trkjut melihat ular trsebut,tetapi sy tidak bergnjak dri tmpt solt shingga mnghabiskan bacaan tahiyat akhir dn memberi salam...ular tersebut memandang sy dgn ondangan mata yg tjam lalu dy pejamkn mtanya smula tnpa brganjak dri tmpt dy mlingkar...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum ustaz....saya liza, dalam 2 mggu ni ..dah 2 kali sy bernimpi digigit ular...pertama saya sahaja didgigit, kali ke 2m saya dan anak2...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum ustaz...saya ada bermimpi ibu saya di patuk ular..apakah maksud mimpi tersebut..

    ReplyDelete
  7. assalam,saya mimpi kawan saya dibelit ular dua ekor dan beberapa binatang berbisa lain di dalam air.saya berenang ke arahnya dan melepaskan dia dari terus lemas.apakah maksud disebalik mimpi saya ini..

    ReplyDelete
  8. Assalamaulaikum,ustaz.. Maaf sy menganggu.. Sy nk bertyn sy ada mimpi ular hitam kecil patuk sy dan selepas itu kejadian itu sy dlm berada dlm kwsn perkampungan tiba tiba muncul seorg wanita tua? Apa maksud itu?

    ReplyDelete
  9. pm saya..ada serba sedikit info untuk dikongsikan..

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum . Saya telah mimpi bayi sgt kerap & satu ustaz kata saya ada gangguan makhluk halus . Ttapi ular ini apapula ya?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...