**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

11 May 2009

Moh belajar perubatan Islam!!!

Hukum mengajar ilmu ini kepada masyarakat umum buat mereka yang mengetahui adalah WAJIB.Manakala menyembunyikannya pula adalah HARAM!

Hukum menuntut ilmu ini adalah FARDHU KIFAYAH.

Menyedari hakikat ini, saya telah diamanahkan oleh Abuya Ustaz Malek untuk mengajar ilmu ini kepada masyarakat setempat di sekitar Temerloh. Saya gagahkan diri walaupun terasa kekurangan. Teringat sewaktu saya meng'conduct' seminar-seminar perubatan di Dewan-dewan Perwakilan Mahasiswa dan Rumah-rumah negeri di Mesir dan Syria dahulu..

Oleh itu:

Marilah hadir ke:
Pengajian perubatan Islam secara khususi menggunakan kitab perubatan Islam:
“Wiqayatul Insan” dan “as Sorimul Battar” karangan Sheikh Wahid Abd Salam Bali. Serta kitab-kitab perubatan lain khusus untuk menangani masalah gangguan jin dan sihir. Diakhiri dengan pengijazahan kitab dan ijazah perubatan Islam

Setiap Sabtu malam Ahad : 8 mlm

Bayaran: RM 50 sebulan

Setakat ini saya mempunyai lima anak orang 'anak murid' yang 'masih' setia'. Abg Kasim (penternak dan penjual ikan patin sungai Pahang), Pak Cik (pesara petronas), Abg Zahri (polis; kami panggil SB), Mutie dan Rahmat (Ustaz JQAF). Selebihnya yang saya rasa sudah berbelas-belas orang datang ke pengajian semuanya telah menghilangkan diri tanpa dapat dijejaki.

Namun lima perawat baru ini masih tidak boleh mengubat. Sekadar membantu bolehlah. Jadi sayalah yang merawat semua pesakit yang datang. Insya Allah dalam masa sebulan lagi bolehlah mereka mengubat apabila dah hafal ruqyah.

Kepada yang berminat menuntut ilmu perubatan Islam yang bebas khadam dan jurus ini bolehlah menghubungi saya..Sama-sama kita berjuang mendaulatkan perubatan Islam di Negeri Pahang kita ni...Amiiiin!

9 comments:

  1. askum. Macamana nak mendaftar blaja perubatan ni? dan di mana?

    ReplyDelete
  2. pembelajaran ilmu perubatan ini hanya ada di pahang sahaja ke?

    ReplyDelete
  3. saya di kuala lumpur..bagaimana hendak belajar?harap dapat bantu...

    ReplyDelete
  4. askum, saya iklas hendah belaja ilmu ini... bagaimana kah saya nak mula kan nya... lagi pun saya budak sarawak... jika ada yang sudi untuk mengaja saya hubungi saya 0145788532 nama saya Mohd Nizam Bin Hairi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam.. sementara ini saya bekukan segala kelas saya...

      Delete
  5. Sementara ini semua kelas dibekukan..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum..bila dah dibuka mohon deberitahu secepat mungkin..saya nak belajar dan masih free sementara menunggu keputusan spm..

    ReplyDelete
  7. assalam ustaz kiswah...masih buka kelas perubatan islam?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...