**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

24 September 2014

Tuan Guru Pak Su Mid Gunung, Kelantan Telah Pulang Ke Rahmatulah Pada 24 September 2014... Inna Lillah.. Al Fatihah..

Gambar dari FB , suasana Alim ulama , ustaz-ustaz dan pelajar-pelajar yang mengiring Jenazah rahmatullah Fadhilat Syeikh Al-Murabbi Al-Mursyid Tuan Guru Hj Hamid Bin Salleh, Gunung Bachok, Kelantan rahimahullah


Inna Lillahi Wa Inna Ilaihi Rajiun.. Tuan Guru Abdul Hamid bin Saleh Gunung, Kelantan (Pak Su Mid Gunung) telah pulang ke rahmatullah..Semoga almarhum di tempatkan di kalangan orang-orang yang soleh. Masyhur dgn pengajian Hikam Tokku Pulau Manis. Al-Fatihah.

p/s: Gambar beliau tidak dipaparkan; kerana semasa hidupnya beliau tidak membenarkan gambarnya diambil dan disiarkan di media sosial. (Teringat al Marhum Sh Raja pun tidak membenarkan gambarnya disiarkan)

1 comment:

  1. Al-Fatihah,,,,,
    dr cucu sedara Pok Su, sebelah ayah dah ibu (ayah dan ibu sepupu)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...