**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

06 February 2015

Kelas Pengajian Al Quran Dan Fardhu Ain NGO KISWAH Kini Dibuka Di Kiswah Muslim Shoppe Jalan Bahagia. Muslimin dan Muslimat.


Kelas Asas Al Quran dan Fardhu Ain .."Ke Arah Masyarakat CELIK AGAMA". Pertubuhan Ruqyah Syariyyah Malaysia ( KISWAH )


Muslimin: hari: Isnin Selasa Rabu. 1) 10.30pg - 12.30 tgh. 2) 2.30ptg - 4.30ptg. 3) 5.30-6.30ptg. Fleksibel mana2 waktu blh dtg. Kelas kita lebih kepada coaching sorang2.. Intensif.. kita tak ambil ramai..
Muslimat: hari: Isnin Selasa Rabu. 1) 3ptg - 5 ptg shj. Terhad. Kelas kita lebih kepada coaching sorang2.. Intensif.. kita tak ambil ramai..Tenaga pengajar Ustazah Mulia Karimah. Sekiranya yang bekerja pada waktu tu nak belajar tapi tak berpeluang.. blhla hubungi Ustazah Mainura Ibrahim.
Kelas Fardhu Ain: Asas agama: Belajar Tauhid, Fiqh dan Tasawwuf.. Percuma terbuka kepada ahli pengajian.. Rabu malam khamis utk muslimin muslimat. Selepas Maghrib. Sebulan sekali..Minggu terakhir. Tenaga pengajar Ustaz Hayat Kiswah.

1 comment:

  1. terimakasih, artikelnya sangat bermangfaat. salam <a href="http://mahrifat.blogspot.com" title="makrifat sufi tasawwuf>http://mahrifat.blogspot.coml</a>

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...