**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

17 December 2016

Jangan Mengambil Ilmu Kebatinan Sewenangnya. Takut Gila Isim

Perhatikan gerakan kencang berombak di pehanya. Merawat pesakit sakit mental (gila isim) setelah 'install' amalan kebatinan dari satu perkumpulan.. berhati2 dari mana kamu mengambil amalanmu..




Rawatan Islam berasaskan 100% RUQYAH SYARIYYAH adalah kaedah kami. Tiada undur mistik, tilikan, ta'wil dan penipuan. Straight Forward. Takde cerita2 dan hikayat yang bengkang bengkok. Semoga pesakit bertambah sembuh... Amin. (Sesi Ruqyah arini) With Mohd Yusuf Mohd Amir. (0179065131 (Ustaz Hayat Kiswah). Rawatan Ruqyah Kiswah-Sihir &Sakit Fizikal. PR BANDAR TEMERLOH ATS SSM SEBARIS PUBLIC BANK. Sabtu&Ahad sj.Pendaftaran 2.30ptg-3ptg.Jgn dtg lebih 3 ptg. PR SEBERANG TEMERLOH SETENTANG HOSPITAL TEMERLOH. Isnin-Rabu. Pendaftaran 10pg-10.30pg.Jgn dtg lebih 10.30.Khamis Jumaat cuti. Upah seikhlas hati

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...