**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

27 January 2019

Dikunjungi oleh anakanda kesayangan Ustaz Shami Husin yg begitu panjang sejarahnya dgn Kiswah dan masih istiqamah. Sejak zaman belajar hingga dah berkerjaya menjadi guru di Sarawak. Hari semalam adalah hari terakhir beliau di bumi Temerloh Pahang setelah bondanya kembali ke tanah kelahiran Melaka. Di Temerloh inilah tempat beliau membesar, menimba ilmu dan dipertemukan dgn KISWAH. Sebak pula mengenangkan beliau pun sudah tidak berkeperluan untuk ke sini lagi seperti dulu2. Terkenang saat2 indah sepermukiman beliau di KISWAH dan nostalgia menjentik jiwa sepanjang perkenalan dengan beliau.. Semoga berbahagia di tempat baru diucapkan kepada beliau sekeluarga dan selamat mengajar di bumi kenyalang... Ukhuwwah fillah syafaat ke syurga lestari selamanya.. Allahu Haq Hidayah Seluruh Alam!

8 Disember 2018

Dikunjungi oleh anakanda kesayangan Ustaz Shami Husin yg begitu panjang sejarahnya dgn Kiswah dan masih istiqamah. Sejak zaman belajar hingga dah berkerjaya menjadi guru di Sarawak.
Hari semalam adalah hari terakhir beliau di bumi Temerloh Pahang setelah bondanya kembali ke tanah kelahiran Melaka. Di Temerloh inilah tempat beliau membesar, menimba ilmu dan dipertemukan dgn KISWAH.
Sebak pula mengenangkan beliau pun sudah tidak berkeperluan untuk ke sini lagi seperti dulu2. Terkenang saat2 indah sepermukiman beliau di KISWAH dan nostalgia menjentik jiwa sepanjang perkenalan dengan beliau..
Semoga berbahagia di tempat baru diucapkan kepada beliau sekeluarga dan selamat mengajar di bumi kenyalang...
Ukhuwwah fillah syafaat ke syurga lestari selamanya..
Allahu Haq Hidayah Seluruh Alam!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...