**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

22 September 2019

Dikunjungi Tuan Guru Maadah Bahasa Arab koi semasa di Kisas dahulu; Ustaz Fazdi Al-Muhammadiy. Ustaz datang ziarah menikmati keindahan alam sambil memancing di Rumah Rakit Kiswah. Sanggup datang dari Kelantan - dalam perjalanan balik ke Bangi.. Ustaz dan isteri rapat dgn koi dan isteri sejak zaman sekolah lagi... Cuma nak dijadikan cerita; Temerloh dilanda ribut semalam. Tak terkecuali Rumah Rakit Kiswah dipukul ribut. Kebetulan bertepatan semasa Ustaz dan keluarga sampai.. Dah la air besar tiba2 dan titi pelampung dimasuki air dan jalan masuk licin.. Sabar je la.. Harap Ustaz dan Kak Da serta Amal tak serik dgn 'adventure' petang dan malam semalam. Harapnya tak serik untuk datang lagi ke sini.. Malu dan ralat atas kekurangan yg ada.. Ustaz masih mcm dahulu. Orang yg berilmu lagi tawaddu'. Doakan kejayaan saya dan Mulia Karimah dunia akhirat 18 Ogos 2019.

Dikunjungi Tuan Guru Maadah Bahasa Arab koi semasa di Kisas dahulu; Ustaz Fazdi Al-Muhammadiy. Ustaz datang ziarah menikmati keindahan alam sambil memancing di Rumah Rakit Kiswah. Sanggup datang dari Kelantan - dalam perjalanan balik ke Bangi.. Ustaz dan isteri rapat dgn koi dan isteri sejak zaman sekolah lagi... Cuma nak dijadikan cerita; Temerloh dilanda ribut semalam. Tak terkecuali Rumah Rakit Kiswah dipukul ribut. Kebetulan bertepatan semasa Ustaz dan keluarga sampai.. Dah la air besar tiba2 dan titi pelampung dimasuki air dan jalan masuk licin.. Sabar je la.. Harap Ustaz dan Kak Da serta Amal tak serik dgn 'adventure' petang dan malam semalam. Harapnya tak serik untuk datang lagi ke sini.. Malu dan ralat atas kekurangan yg ada.. Ustaz masih mcm dahulu. Orang yg berilmu lagi tawaddu'. Doakan kejayaan saya dan Mulia Karimah dunia akhirat.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...