**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

26 August 2012

Kenangan Open House KISWAH 1433 / 2012

Bersama ahli KISWAH, anak2 murid maahad sas dan sahabat2 seperjuangan selepas Maulid di KISWAH; lepas Asar

Ole-ole untuk kanak2 yang hadir

Sempena ulang tahun perkahwinan kami.. doakan semoga berbahagia ke syurga

Us Hanif Abu Faidh al Hafiz bersama juadah..

Rumah terbuka diselangselikan dengan bacaan maulid dan qasidah

Antara tetamu yang hadir.. Terima kasih tidak terhingga

Us Sufian yang ceria. Selepas Solat Asar dan bacaan Sairus Salikin, diadakan mawlid ringkas



Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah. Selawat dan salam kepada Rasulillah saw.  Pada  7 Syawwal 1433 bersamaan 25 Ogos 2012 lalu telah diadakan rumah terbuka KISWAH di Pusat Rawatan Islam KISWAH Temerloh.

Alhamdulillah program berlangsung dengan jayanya. Terima kasih kepada semua yang hadir khususnya bonda,ayahanda, adik beradik, sanak saudara, sahabat2,anak2 murid, staff pejabat berhampiran dengan semua muslimin muslimat yang hadir.

Terima kasih kepada Kak Cik Saliza, suami dan anak2 yang hadir dari Muar. Juga tidak dilupakan KISWAH Kota Tinggi Us Azhari yang sanggup datang dari Kota Tinggi Johor. Sangat terharu kerana kalian sanggup datang dari jauh......





Terima kasih juga kepada semua ahli KISWAH yang membantu seperti Saudara Lukman, Us Anas, Us Wan Amirul Syafiq, Us Muhaimin dan terutamanya Bidadari Tercinta; Master Mind untuk program kali ini; Zaujati fiddunya wal akhirah Ustazah Mulia Karimah yang sangat bijaksana menyusun strategi dan perancangan.

Kehadiran kalian mengundang rahmat buat kami sekeluarga. Terima kasih tidak terhingga kepada semuda dan ampun maaf segala kekurangan yang ada.

Selamat Hari Raya dan Ampun Maaf Batin dan Zahir. Jumpa lagi tahun depan.

Allahu Haq! Hidayah Seluruh Alam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...