**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

21 April 2013

Kenangan Mawlid Di Felda Tembangau Dua Pada 20 April 2013







Assalamualaikum...

Sambutan Mawlidurrasul saw di Felda Tembangau Dua pada 20 April 2013 lalu berlangsung dengan penuh warna warni dan ceria... Kami diberi peluang orang penduduk Pejabat Agama Islam Daerah Bera dan pihak masjid untuk mengepalai bacaan mawlid daibaie pada majlis tersebut.

Majlis diserikan dengan kedatangan al Fadhil Ustaz Amin Talib; Timb Qadi Daerah Temerloh. Pentausiyyah jemputan adalah Tuan Guru Ustaz Mustafa Kamal dari Terengganu


Terima kasih kepada semua ahli keluarga Mevlevi Mawlid Ensemble yang bersusah payah untuk hadir dan menjayakan program kali ni..

Tak lupa kepada semua penduduk taman yang telah bergotong royong sejak awal lagi untuk menyediakan jamuan dan tempat untuk kami bertandang pada malam yang penuh bersejarah tersebut..

Dua ekor kambing yang menjadi korban pada malam tersebut adalah sumbangan dari Tuanku Raja Eleena Sultan Azlan Shah bagi pihak istana Perak sempena hari keputeraan Sultan Perak. Korban tersebut diniatkan  untuk kesembuhan baginda Sultan Perak dan semua kerabat baginda.

Semoga segala usaha kerdil ini layak dinilai Allah Jalla Jalaluh..


Allahu Haq! Hidayah Seluruh Alam!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...