**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

24 December 2018

Tamam. Selesai pasang signboard SEKOLAH AGAMA RAKYAT (KAFA) KISWAH. Penjaga prihatin yang angde anok darjah 1- 3 nak anto KAFA eksklusif dgn guru berpengalaman boleh le nganto ke institusi kami. Hubungi MUDIRAH USTAZAH Mulia Karimah 0179750665. Tempat Terhad... Takde UPKK -tak boleh masuk SBP dan Sekolah Menengah Agama Negeri Pahang tau.. SIGNBOARD BERKUALITI SILA HUB TUAN Hasmadi Jusoh ...

Tamam. Selesai pasang signboard SEKOLAH AGAMA RAKYAT (KAFA) KISWAH. Penjaga prihatin yang angde anok darjah 1- 3 nak anto KAFA eksklusif dgn guru berpengalaman boleh le nganto ke institusi kami. Hubungi MUDIRAH USTAZAH Mulia Karimah 0179750665. Tempat Terhad... Takde UPKK -tak boleh masuk SBP dan Sekolah Menengah Agama Negeri Pahang tau..
SIGNBOARD BERKUALITI SILA HUB TUAN Hasmadi Jusoh ...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...