**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

25 October 2009

Penyembuhan sihir dengan surah tertentu


Kali ini saya nak bercakap pasal rawatan gangguan makhluk halus dengan menggunakan teknik bacaan dan mendengar surah-surah tertentu.

Selain dari mendapatkan rawatan dari perawat Islam yang berijazah saya juga menggesa para pesakit saya untuk memperbanyakkan bacaan surah tertentu sebagai satu homework untuk memastikan diri pesakit betul-betul murni dari najis gangguan makhluk halus yang terpalit di jiwa mereka....Sekiranya tidak mampu maka saya menyarankan alternatif lain bagi mereka yang memiliki kekangan tertentu iaitu melalui kaedah mendengar surah-surah khas yang saya catatkan di sini... Surahnya adalah:

  1. SurahYaasin
  2. Surah ad Dukhaan
  3. Surah as Soffat
  4. Surah al Jin
Surah-surah ini hendaklah di dengar sekuat dan sekerap mungkin!!!
Jadi timbul persoalan....bagaimana nak dapatkan kaset atau cd surah-surah ini???
Payahlah nak cari? (betul ke?) Kalau dah ada macam mana nak dibawa ke luar rumah? Ke taman rekreasi? Ke masjid waktu iktikaf? Ke tepi pantai dan waktu holiday? Ke mall, supermarket dsb....ye la...kalau jenis yang bersungguh tu sudah tentu kalau berpeluang pasti dia akan dengar 24 jam surah-surah ini di samping ayat-ayat ruqyah yang sedia ada.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...