**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

28 April 2012

Selawat Sheikh Shah Naqshband Untuk Mengelak Penyakit Berjangkit


Mawlana Shah Naqshband Muhammad al Uwaisi al Bukhari

 Assalamualaikum semua.. 

Alhamdulillah antara amalan yang diamalkan guru-guru kami setiap kali selepas Subuh sebagai satu wirid adalah membacakan selawat yang diamalkan oleh seorang sheikh sufi yang terkenal sepanjang zaman;  Ghauthul Khaliqah Kwajah Shah Naqshband Muhammad al Uwaisi al Bukhari.

Berikut adalah contoh teks bacaan solawat ini yang dimuatkan semasa pembacaan ruqyah syariyyah kepada pesakit.    

Selawat Sheikh Shah Naqshband: 

Sembuhkan juga pesakit ini dengan keberkatan selawat yang dibaca oleh seorang wali Allah bernama Shah Naqshband khusus untuk mengelakkan penyakit taun dan penyakit berjangkit lain. Selawat yang dimaksudkan adalah: (Boleh diamalkan bacaan selawat ini sebanyak tiga kali selepas Solat Subuh).

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ بِعَدَدِ كُلِّ دَاءٍ وَدَوَاءٍ وَبَاِركْ وَسَلِّمْ عَلَيهِ وَعَلَيهِم كَثِيرًا كَثِيرًا كَثِيرًا

Maksudnya: “Ya Allah berilah restu dan kesejahteraan kepada junjungan kami Saidina Muhammad saw dan ahli keluarga Saidina Muhammad saw sebanyak setiap bilangan penyakit dan sebanyak bilangan penawar yang ada, dan keberkatan dan salam sejahteralah ke atas Baginda saw dan ahli keluarga Baginda saw sebanyak banyak banyaknya…”

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...