**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

19 March 2013

Kenangan Majlis Diskusi Ilmu Bersama Ulamak Mekah Habib Umar Al Jailani di SBP Integrasi Temerloh 18 Mac 2013



Assalamualaikum ..

Syukur Ya Rabbi pada 18 Mac 2013 yang lalu kami diberi kesempatan oleh Allah untuk menghadiri satu majlis ilmu "Diskusi Ilmu' bersama ulamak Mekah yang terkenal Habib Umar al Jailani di Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Temerloh.

Program anjuran Jabatan Agama Islam Temerloh dan ADUN Kerdau, YB Syed Ibrahim ini mensasarkan guru2 jQaf sekitar Temerloh sebagai peserta program. 

Mevlevi Mawlid Ensemble dari Pertubuhan Pengubatan Islam Ruqyah Syariyyah Malaysia (KISWAH) di bawah naungan mufti Pahang diberi kesempatan membacakan beberapa qasidah sementara menunggu kehadiran al Habib yang mulia. Syukran lakum kepada semua ahli KISWAH yang bersusah payah hadir ke program tersebut.

Terima kasi atas jemputan.

Allahu Haq! Hidayah Seluruh Alam!

 ..
.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...