**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

10 August 2014

Rawatan Tabie (Natural Medcine) Untuk Pesakit Tuberculosis (TB) ~ Cuka Asli, Vitamin D (Cahaya Matahari) dan Pemakanan Yang Sihat Khususnya Pemakanan Sunnah



"Baru mendapat tahu ayahanda salah seorang ahli KISWAH terkena penyakit TUBERCULOSIS (TB). Kebiasaannya menyerang paru2. Namun boleh juga menyerang buah pinggang, saraf tunjang, usus, tulang, mata dll. 

Antara natural medcine untuk TB adalah cuka asli, vitamin D (cahaya matahari, dan pemakanan yang sihat melalui perubatan tabie' seperti bawang putih, pisang, limau, nenas, teh hijau, pudina, kacang walnut, habbatus sawda', madu dan pemakanan sunnah yang lain... 

Jangan lupa sedekah tiap2 hari dan bernazar.Kalau ada rezeki lebih bolehlah sembelih kambing lalu dijamu kepada fakir miskin dengan niat kesembuhan.."

Aneka Cuka Asli Yang Sudah Diruqyah Boleh Didapati Dari Online Store Rasmi Kami:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...