**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

17 September 2017

Cawangan KISWAH Terkini 2017 !

Meskipun nama KISWAH ni tak beso dan glemer sekalipun - Sekiranya ada perawat yg mengaku anak murid Hayat Kiswah atau perawat kiswah di mana2 pun di muka bumi Allah ni jgnlah percaya. Kecuali: Anak murid perubatan Islam KISWAH yg aktif merawat le ni hanya 3 org sahaja. 1) Kiswah Rawatanislam Kotatinggi - Ustaz Azhari Abidin 2) Kiswah Rawatan Islam PasirGudang - Ustaz Mohd Junaidi Sahlan dan 3) Pusat Rawatan Kiswah Bentong - Ustaz Zuhaidi Mukapit. Serta sahabat2 penyokong rawatan seperti Haji Abdul Hafiz Muar dan wakil muslimah Ustazah Noor Hayati Teluk Intan dan Kak Hawa. 

Selebihnya mungkin pernah ikut seminar KISWAH dan tak belajar habis. Atau perawat yg telah digugurkan keahlian kerana masalah disiplin tapi guna nama KISWAH utk kepentingan peribadi..
Bukan apa takut ada yg mengenakan cas tinggi dan unsur penipuan. Pastu mengaku perawat KISWAH. Nyudohnya terfitnahla kome terpalit nama buruk. Sebab pernoh jadi ada yg cas upoh rawatan beratus / beribu ringgit, mengaku anak murid koi.. Pastu tak puas hati ke KISWAH. Naye le gitu gaya.

Sekian dimaklumkan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...