**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

05 October 2009

Projek Tabung Surau al Munzirin!!! Menderma sambil berubat!!!

Projek "Tabung Surau Al Munzirin"
Dalam banyak-banyak kaedah perubatan yang ada; saya sangat teruja dengan teknik perubatan menggunakan metod bersedekah... Yakinlah bahawa 'SEDEKAH' adalah ikhtiar penyembuhan yang sangat mustajab!!!

Kami sering merujuk kepada guru kami tentang kaedah perubatan yang digunakan untuk penyakit tertentu...Kekadang jawapannya adalah 'SEDEKAH'. Mursyid saya memang menyarankan kaedah dan konsep 'bersedekah sumber kesembuhan'.

Lazimnya, banyak penyakit yang dideritai pesakit sembuh setelah bersedekah setelah berputus asa berulang alik menemui doktor dan perawat rawatan Islam... Ajaib bukan!!!

Bagi orang yang berakidah 'rasionalisme' mungkin sahaja terpacul di lidahnya "apa kaitan sedekah dengan sakit kanser / 'gangguan' aku." Namun telah terbukti sebelumnya penyakit yang sukar diubati berjaya sembuh di tangan 'SEDEKAH'. "SEEING IS BELIEVING!!!"



Justeru, kami di Darul Hikmah menyarankan agar pesakit kami bersedekah untuk tempoh empat puluh hari walaupun sedikit dengan niat kesembuhan...Bukankah apabila kita membantu orang maka Allah tidak menunggu pun untuk menolong kita. Yakinlah!!!
Kesimpulannya: Sehubungan dengan itu Terapi al Quran Darul Hikmah Pahang melancarkan "TABUNG SURAU al MUNZIRIN" bagi memudahkan anda bersedekah!!!

Surau hasil usaha ayah mertua saya dan rakan seperjuangannya ini memerlukan bantuan para muhsinin seperti anda yang sedang membaca post ini untuk bersedekah, menderma, mengeluarkan zakat, bayar kafarah dan sebagainya bagi menyiapkan pembinaan surau yang terencat hampir sepuluh tahun ini. Hampir RM70 000 diperlukan untuk menyiapkan surau yang terletak di Kampung Batu Sawar, Temerloh, Pahang ini!
Dalam masa yang sama saya mengumumkan setiap pembelian produk di blog ini...sebahagiannya akan didermakan kepada surau ini. Bermaksud: membeli sambil menderma!!! Menderma sambil mengubat!!!

Projek ini kami namakan "Projek Tabung Surau Al Munzirin". Untuk tujuan itu, anda yang budiman boleh bank in derma anda di:

Surau al Munzirin,
Kampung Batu Sawar,
Mukim Jenderak,
28050, Kuala Krau,
Temerloh, Pahang

Akaun bank Islam: 06028010050971
Jadilah orang yang pertama menderma dan bersedekah pada hari ini!!!

Selamat Menderma wahai anda yang dermawan!!!

1 comment:

  1. Syukur.. Alhamdulillah masih ada insan mulia (seperti anda) yang ingin menghidupkan sinar Islam melalui laman ini..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...