**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

20 July 2010

KISWAH di Sinar Harian Edisi Johor 21 Julai 2010...

Amalan hindari gangguan mistik


KOTA TINGGI – Seramai 130 peserta termasuk dua warga Singapura menyertai seminar rawatan Islam Ruqyah Syariyyahh mengenai gangguan makhluk halus.

Seminar disampaikan penceramah Ustaz Fakhrul Redza Abdul Rahman diadakan di Masjid Jamek Al-A’laa, Bandar Mas anjuran ABIM dearah Kota Tinggi, Persatuan Silat Melayu Keris Lok 9 dan Masjid Al-A’laa Bandar Mas.

Penyelaras Program, Mohd Zaki Wahir berkata, seminar ini mendedahkan peserta asas rawatan Islam dengan memahami gangguan jin, sihir, amalan pendinding dan simulasi rawatan.

“Alhamdulillah dengan adanya seminar seperti ini dapat memberi maklumat mengenai amalan yang perlu dilakukan umat Islam dalam menangani hal mistik ini, kerana banyak amalan rawatan yang ada kini bercanggah syarak iaitu menggunakan barang-barang seperti keris dan tangkal,” katanya.

Turut serta, Imam Satu Masjid Kota Tinggi, Ustaz Mohd Nazri Al-Hafiz.

Program ini juga disertai beberapa buah sekolah yang pernah mengalami keadaan mistik seperti Kolej Profesional Mara, Bandar Penawar, Kota Tinggi.

http://www.sinarharian.com.my/johor/content/story7976097.asp

2 comments:

  1. Salam sdra Hayat

    Terima kasih kerana mempelawa saya menjadi ahli
    Saya baru menemui blok tuan dan akan jadi follower

    Omar Abdullah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...