**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

11 October 2010

MISTERI??? Jin Menegakkan Keris Keramat???!!!

Seperti yang diperik dari blog KISWAH Bandar Puteri Klang: http://ubatsihir.blogspot.com/

Assalamualaikum,

Berikut saya pamirkan beberapa barangan yang menjadi tapak jin yang diseru orang orang zaman dahulu kala. Sundang yang saya pamirkan ini merupakan sundang pesakit yang terlantar.

Tapi yer lah orang dulu memang inilah senjata mereka nak kita salahkan mereka tak boleh sebab pada waktu itu memang ini lah senjatanya. Diasap untuk dikeringkan dilimau untuk membisakan. Diikat agar tidak dapat dipermainkan oleh kanak kanak dan sesungguhnya itulah tujuan asal perbuatan perbuatan itu.

Tapi bila mula diperasapkan dan dibacakan mentera dan doa doa tertentu meminta senjata menjadi pelindung dan penyerang dgn izin ALLAH maka hadirlah jin jin kufur yang duduk menggunakan senjata senjata ini sebagai perantaraan manusia dan ALLAH nauzubillah.

Jangan kita menyerang pula penyimpan senjata yang berada di jalan hak...mereka simpan keris dan perasapkan bukan untk kasi jin makan tapi untuk menjaga keris dari menjadi rosak....asal perasap keris sahaja kita anggap syirik...periksa dahulu perasap keris bukan nak panggil jin tapi nak keringkan keris yang di bersihkan. Dan senjata lama kalau dijadikan hiasan memang cantik dan unik.

Ni dia saya pamerkan sundang dan lawi ayam (kerambit buah) dikatakan sudah berusia lebih 150 tahun Wallahualam....









Eh eh apa ni....last last semua barang itu kena rendam dalam air rawatan yang dibacakkan rukyah syariah....

Jadi forumers yang dirahmati ALLAH...jangan lah kita terpedaya dgn kata kata mana mana tukang tukang telek yang menelek nelek, yang menegakkan keris dan sebagainya...SEMUA ITU PEMBOHONG BESAR...... Tiada benda yang ada power semua dgn izin ALLAH.

Sundang itu tegak bukan kerana dia boleh tegak tapi kerana disandarkan pada sarung sundang itu dan juga sebab imbangannya tepat bukan pasal ada karamah atau pun ada kuasa.

"cuba buat berdiri dari hulu keris plak.. letak hulu keris diatas sarung keris kemudian imbangkn ..klu kris tu bagus buatannya gerenti ble berdiri... ni bukan trick cuma skill je.. hebat keilmuan tukang besi melayu yg ble buat keris/sundang/tumbuk lada dan pelbagai senjata melayu berdiri ... Allah Maha Besar...


itu lah dia center of gravity..keris yang seimbang kalau di main akan jadi laju tikamannya. sebab itu ia berlekuk (lok) bukan sahaja untuk merobekkan daging musuh tapi keris yang seimbag bila di tikam tidak akan nampak mata keris itu menuju kearah lawan.

Mengengam keris tidak boleh kuat perlu lembut tetapi kemas sebab itu kesimbangan keris amat penting ...keris yang seimbang boleh tegak di dirikan kepala ke hulu dan hulu ke kepala."

Saya akan buat pendedahan demi pendedahan berani selepas ini sebab kita di jalan ALLAH kita tegakkan yang benar bukan tegakkan keris dan mengatakan keris itu power.........

Saya mohon maaf sekiranya ada yang tersinggung tapi ini lah realiti...

Sila join forum kami untuk perbincangan yang bermanfaat!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...