**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

09 March 2011

Illuminati Bunuh Michael Jackson / Mikael???

Michael Jackson (MJ) adalah seorang manusia yang sangat penyayang. Banyak hartanya yang telah dihabiskan dalam membantu dan menyokong gerakan-gerakan amal seperti Afrika Amerika, mangsa AIDS, mangsa dera kanak-kanak dan bermacam-macam lagi. Walaupun dah berbuat pelbagai kebaikan, MJ masih gagal mencari ketenangan hati. Dia cumalah seorang budak yang terperangkap di dalam badan seorang lelaki. Impiannya adalah untuk menjadi budak kecil selama-lamanya. Impian ini ditambah pula dengan sejarahnya didera semasa kecil menyebabkan dia membina Neverland, tempat untuk seluruh kanak-kanak di dunia bermain dan gembira di situ.
Kenangan MJ bersama anak-anaknya (kanan) Prince Michael 1, Paris dan Blanket
Namun MJ telah membuat satu keputusan yang bakal memberikan impak yang sangat besar di dalam hidupnya. Melihat kehidupan dan ketenangan yang dimiliki oleh abangnya (Jermaine) setelah memeluk Islam, MJ telah membuat satu kenyataan gempar di satu press conference pada tahun 1989.

“Saya telah melihat Islam di dalam abang saya, saya telah membaca buku tentang Islam dan suatu hari nanti saya mahu rasakan ketenangan dan keamanan Islam itu”.

Sejak kenyataan itu hidup MJ tidak sama seperti dahulu lagi. Dituduh berasmara dengan kanak-kanak, ditambah dengan pandangan-pandangan negatif daripada media Amerika Syarikat, membuatkan MJ berada di tahap tertekan. Semua ini dilakukan agar peminat-peminat MJ melihatnya sebagai satu ikon yang gagal seterusnya membuatkan influence MJ berkurangan.

Melarikan diri daripada tekanan pihak media Amerika, MJ telah tinggal di England selama beberapa tahun. Di England, MJ berkawan rapat dengan Yusof Islam. Dari Yusof Islam, MJ belajar serba sedikit tentang Islam. Malah semasa di England, MJ telah berkawan rapat dengan seorang pencipta lagu, Zain Bhika yang telah menciptakan lagu “Give Thanks To Allah” khas untuk dinyanyikan oleh MJ bila-bila masa dia bersedia.

Semasa kes asmaranya dengan kanak-kanak dijalankan, MJ telah melarikan diri dan menetap di Bahrain. Di sana dia menjadi tetamu khas kepada anak Sultan Bahrain. Di sinilah MJ mula mendalami Islam. MJ belajar sembahyang, baca Al-Quran dan macam-macam lagi selama 3 tahun.

Akhirnya pada November 2008, MJ pulang ke Los Angeles dan membuat majlis memeluk Islam secara rasmi di rumah kawan karibnya. Pada December 2008, MJ telah pun pergi menunaikan haji bersama Sultan Bahrain dan anaknya.

Untuk konsert terakhirnya, MJ mempunyai agenda yang tersendiri. Dia memaklumkan yang ini adalah konsert terakhirnya dan berhasrat untuk mengumumkan yang dia adalah seorang Muslim. Malah MJ juga mahu menyanyikan lagu Give Thanks to Allah pada konsertnya tersebut bersama Yusof Islam. Sebab itulah MJ memilih London sebagai tempat konsert terakhirnya bukannya di USA kerana takutkan pihak berkuasa USA.
Bekas pengurus Michael Jackson
Pada 12.30 25 Jun, MJ memeluk pengurusnya dan mengucapkan selamat malam. MJ berkata, "Selepas berlatih selama 2 bulan akhirnya saya dah bersedia untuk konsert ini”. Selepas melambaikan tangan dan mengucapkan selamat malam, MJ pun pulang ke hotel. Tapi kira-kira jam 2.26 pagi, MJ didapati telah meninggal dunia.

Semasa 911 dihubungi, banyak soalan yang ditanya seolah-olah mereka tidak tahu siapa itu MJ dan di mana MJ berada. Nampaknya ada pihak yang cuba melengahkan masa bantuan tiba. Tambah pelik apabila pihak hospital mengatakan hasil autopsy hanya boleh diperolehi selepas 2 bulan sedangkan teknologi sekarang sudah bertambah canggih. Tambahan pula kes ini berlaku di Amerika Syarikat, negara yang mempunyai teknologi termaju.

Oleh kerana itu, keluarga MJ telah pun mengupah private doktor untuk membuat autopsy kepada MJ. Keputusannya dikeluarkan hanya selepas 4 hari. Ternyata MJ mati kerana terlalu banyak dos anaethestic, satu ubat yang mampu membuatkan jantung berhenti berdenyut jika diambil secara berlebihan.
Akhirnya MJ dibawa ke hospital selepas pelbagai kerenah dilakukan pihak hospital
Satu keputusan yang tidak diwar-warkan di media ialah perut MJ tidak mempunyai langsung ubat ini. Tapi darahnya dipenuhi dengan ubat tersebut. Malah badan MJ dipenuhi dengan kesan suntikan seolah-olah ada orang secara paksa menyuntik ubat tersebut ke dalam badan MJ.

Dalam CNN, semasa ditemuramah, Presiden Amerika Syarikat Barack Obama telah mengeluarkan satu kenyataan yang agak pelik.

“Saya suka MJ. Saya membesar mendengar lagunya. Ia satu kehilangan yang besar tapi saya jamin tiada konspirasi dalam kematiannya”.

Pelik juga mengapa seorang Presiden sangat bersungguh-sungguh menyatakan tiada konspirasi dalam kematian MJ sebelum keputusan rasmi autopsy MJ dikeluarkan. Jika benar MJ mahu membunuh diri, mengapa pula MJ bersungguh-sungguh berlatih selama 2 bulan untuk konsertnya? Tambahan pula, orang yang ingin membunuh diri selalunya akan menunjukkan rasa 'kesal' atau 'berat hati' untuk meninggalkan keluarganya. Tak gitu?

Keluarga MJ inginkan MJ dikebumikan secara Islam. Namun CIA telah muncul dan memberi ugutan jika pengebumian MJ yang dilakukan secara Islam dilakukan secara awan (dalam TV). Ugutannya ialah Katherine, ibu MJ tidak akan mendapat hak penjagaan anak-anak MJ sebaliknya Debbie Rowe yang akan dapat. Untuk rekod, Debbie Rowe adalah seorang Yahudi. Beberapa persatuan Yahudi di Amerika Syarikat sekarang sedang bersungguh-sungguh untuk membantu Debbie untuk mendapatkan hak penjagaan anak-anak MJ yang sebenarnya sudah terlalu banyak terdedah dengan Islam.

Akhirnya mereka bersetuju untuk MJ dikebumikan secara Islam di Neverland. Tapi dengan syarat satu pengebumian olok-olok secara Kristian mesti diadakan. Itulah yang anda semua tengok di TV. Sebab itulah keranda MJ ditutup dan tidak dibuka. Ini kerana sebenarnya mayat MJ tidak pernah ada dalam keranda tersebut. Ini semua dilakukan semata-mata untuk mengngaburi mata dunia kononnya MJ bukan seorang Islam.

Saya telah menyediakan "Video Konspirasi Pembunuhan MJ". Walau bagaimanapun, video ini akan dihapus pada bila-bila masa. Bukan kerana saya yang akan membuangnya tetapi Youtube mungkin akan membuang video ini bila bila masa sahaja kerana maklumat yang tidak menyokong Illuminatti dan Zionist. Sekiranya anda tidak tahu apa itu Illuminati. Anda boleh search www.ibnuyaacob.com atau saint-guerre.blogspot.com di ruangan search blog saya. Maklumat ini tidak berguna sekiranya anda tidak kenal apa itu Illuminati.

Selamat menonton. (Video Ini dalam Bahasa Inggeris)

Kepada yang rajin, analisa lirik Michael Jackson
(lagu yang ditujukan kepada secret society illuminati, yang menimbulkan masalah kepada karier Michael Jackson)

skinhead, deadhead, everybody gone bad
situation, aggravation, everybody allegation
in the suite, on the news, everybody dog food
bang bang, shock dead, everybodys gone bad.

chorus:
all i wanna say is that
they don't really care about us
all i wanna say is that
they don't really care about us

beat me, hate me, you can never break me
will me, thrill me, you can never kill me
chew me, sue me, everybody do me
kick me, hike me, don't you black or white me

chorus

tell me what has become of my life
i have a wife and two children who love me
i am the victiom of police brutality, now.
i'm tired of being the victim of hate,
you're rapin' me of my pride
of for god's sake
i look to heaven to fulfill its prophecy....
set me free

skinhead, deadhead, everybody gone bad
trepidation, speculation, everybody allegation
in the suite, on the news, everybody dog food
black man, black mail, throw the brother in jail

chorus

tell me what has become of my rights
am i invisible cause you ignore me?
your proclamation promised me free liberty, now.
i'm tired of being the victim of shame
they're throwing me in a class with a bad name
i can't believe this is the land from which i came.
you know i really do hate to say
the government don't wanna say
but if roosevelt was livin',
he would't let this be, no no.

skinhead, deadhead, everybodys gone bad
situation, speculation, everybody litigation
beat me, bash me, you can never trash me
hit me, kick me, you can never get me

chorus

some things in live they just don't wanna see
but if martin luther was livin'
he wouldn't let this be

skinhead, deadhead, everybody's gone bad
situation, segregation, everybody allegation
in the suite, on the news, everybody dog food
kick me, hike me, don't you wrong or right me

chorus
Kenangan dua orang tokoh terkemuka dunia yang sangat tidak
dijangka akhir hayat mereka akan diselubungi oleh pelbagai konspirasi
Sebelum MJ dikatakan cenderung ke arah Islam, MJ dikatakan agak rapat dengan beberapa orang pemimpin Yahudi. Ini boleh dilihat pada khidmat bekas penasihat kerohanian (keagamaan) Michael Jackson yang merupakan seorang Yahudi iaitu Rabbi Shmuley Boteach.

Kesimpulan

Apabila MJ yang dianggap sebagai bintang paling top di dunia lebih cenderung ke arah Islam, Yahudi atau lebih tepat lagi Illuminati telah merasa tergugat dengan keadaan ini. Bayangkanlah, MJ yang mempunyai pengaruh besar terutamanya dikalangan orang Kristian dan Afrika di Eropah dan benua Afrika 'memeluk Islam'. Mereka bimbang jika pengIslaman MJ akan mempengaruhi berbilion peminat-peminatnya di seluruh dunia. Kini, MJ telahpun pergi meninggalkan sejuta kenangan pahit dan manis. Saat Allahyarham Mikaeel masih bernyawa, pihak-pihak Illuminati melalui agen-agennya, seperti media tidak henti-henti menyerang Allahyarham dengan pelbagai cara. Semoga Allah mencucuri rahmat kepada roh Allahyarham.

sumber
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...