**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

25 March 2011

Sumbangan Kepada Tabung Pembinaan Pusat Rawatan KISWAH dan Projek Surau (Sufi Centre) KISWAH


Bersedekah Adalah Kaedah Penyembuhan Paling Berkesan!

Untuk pengetahuan semua,

Sebahagian dari pendapatan KISWAH melalui seminar, kem, jualan cd, ebook dan handbook dimasukkan ke:

TABUNG PERUBATAN KISWAH RUQYAH SYARIYYAH UNTUK MENYEMPURNAKAN FASILITI, KELANCARAN PERGERAKAN, AKTIVITI PERUBATAN, PEMBINAAN PUSAT RAWATAN BARU DAN MUSOLLA KISWAH (KISWAH SUFI CENTRE), TEMERLOH PAHANG.

Ustaz Hayat an Naqshbandi: 017 9065131

Ini adalah perancangan jangka masa panjang kami untuk merealisasikan pembinaan pusat rawatan dan musolla @ sufi / tazkiyyatun nafsi centre di tanah pusaka milik KISWAH yang setakat ini direncanakan di Lubuk Rakit, Temerloh.

Sebarang sumbangan untuk pembangunan pusat rawatan baru dan surau KISWAH bolehlah disampaikan oleh pembaca yang budiman dalam bentuk derma, zakat, wakaf, kafarah dan nazar bolehlah menghubungi pihak KISWAH atau terus ke akaun:Fakhrul Ridzha bin Abd Rahman

No Akaun Bank Islam: 06028020377680
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...