**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

18 June 2013

Kenangan Motivasi dan Mawlid KISWAH di SMA Guai Pada 15 Jun 2013


Assalamualaikum semua..

Pertubuhan Pengamal Pengubatan Islam Ruqyah Syariyyah Malaysia (KISWAH) yang dinaungi Mufti Pahang telah dipanggil menjayakan satu program motivasi di Sekolah Menengah Agama Guai pada 15hb Jun yang lalu.

Program dianjurkan oleh oleh SMA Guai sendiri  dan Liqa' Anak Pahang Kolej Universiti Insaniah Kedah (KUIN) yang diketuai oleh anakanda Ustaz Muhamad Shami, serta Pertubuhan KISWAH.

Slot yang dibeirkan kepada kami adalah 'Slot Khas Motivasi Belajar Kaedah Taalimul Mutaallim' dan sesi Mawlidurrasul SAW bersama anakanda2 pelajar SMA Guai. 

Terima kasih kepada semua ahli KISWAH yang sudi hadir iaitu anakanda Syarifuddin, Sdr Syihan, Sdr Luqman, Us Wan Amirul, Us Abu Faidh Hanif dan Ustaz Anas Rajin Rajin al Hafiz.

Terima kasih kerana sudi menjemput kami..

Allahu Haq Hidayah Seluruh Alam!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...