**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

19 September 2011

Kunjungan Pelajar2 KIPSAS ke KISWAH

Terima kasih kerana datang... Datang lagi ye adik2...
Asslamualaikum semua...

Alhamdulillah pada petang semalam sejumlah 5 orang pelajar Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah telah bertandang ke KISWAH untuk menemuramah saya dan isteri selaku pengarah urusan dan penolong pengaah urusan, berkenaan syarikat kami.

Mereka yang telah sampai pada sebelah pagi kemudiannya datang semula untuk berjumpa saya selepas sesi rawatan petang.. Antara yang menyertai kunjungan ini adalah salah seorang anak murid saya dahulu di dalam madrasah KISWAH; Wan Amirul Syafiq.

Sebaik sahaja mereka tiba, KISWAH menyambut mereka dengan pembacaan kitab Sairus Salikin berkenaan bab kewajipan mempelajari ilmu fiqh dan juga tasawwuf... Kebetulan pada waktu yang sama Us Kasim pun tiba di KISWAH untuk membincangkan perihal progam korban KISWAH pada raya haji ke 3 nanti.

Kemudian, mereka menemuramah kami berkenaan sejarah penubuhan KISWAH, pendaftaran, visi dan misi, perancangan dan pelbagai soalan lagi termasuk bab fiqh dsb...

Saya difahamkan oleh mereka bahawa temuramah ini diadakan bertujuan untuk menyiapkan assignment mereka melalaui subjek "Management".

Setelah itu sedikit jamuan ringan disediakan dan kemudian sayup2 kedengaran azan Maghrib berkemundangan dari corong speaker Masjid Abu Bakar Temerloh. Kami terus Solat Maghrib berjemaah dan agenda seterusnya adalah Majlis Ringkas Maulidur Rasul ad Daibaie. Alhamdulllah qasaid dan madaih dapat dialunkan walaupun dalam keadaan yang kekurangan. Namun pembacaan maulid dan doa ini menjadikan kunjungan mereka pada kali ini bertambah seri dan penuh keceriaan berkat mahabbah kepada Nabi bongsu saw yang tercinta...


Kami solat Isyak berjemaah dan sedikit jamuan makan malam disediakan kepada semua...

Setelah sesi fotografi dan wada' pelajar2 KIPSAS pun meminta izin untuk balik dan saya serta keluarga pulang dengan perasaan berbunga2 kerana mereka sudi untuk menemuramah kami yang masih kekurangan ini.
Saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada dua pembantu saya yang tercinta Lukman dan Thoha yang bertungkus lumus menyediakan hidangan pada hari tersebut... Tanpa mereka cacatlah rentak perjalanan KISWAH.... Alhamdulillah Allah Taala kurniakan kedua2 mereka untuk saya...

Semoga segala perbincangan dan sedikit taujihat serta perkongsian ilmu yang tidak seberapa di PR KISWAH semalam membekalkan mutiara2 berharga penuh kemilau untuk menerangi perjalanan hidup kalian kelak... Insya Allah...

Terima kasih kerana sudi datang mengunjugi kami di KISWAH...

Alllahu Haq ! Hidayah Seluruh Alam!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...