**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

18 September 2011

Rawatan Sakit Jantung di Rumah

Assalamualaikum semua... Mari sama2 kita berkongsi rawatan sakit jantung secara ruqyah, tabie dan perubatan sufi seumpama diajar oleh guru kami...:

SAKIT JANTUNG – bawang Holland / merah, minyak zaitun

1)      Jantung: Bakar bawang dengan abu...bila dah masak makan bawang tu- bawang merah / holland. Caranya masukkan bawang yang bersaiz sederhana ke dalam tin dengan abu panas (abu kayu biasa yang dibakar) dan panaskan sehingga bawang masak. Makan bawang tersebut sejam sebelum makan apa-apa selama empat puluh hari...Jika tidak sembuh boleh beralih ke ikhtiar lain atau teruskan sahaja sehingga sembuh...



2)    Selepas solat  / sekerap mungkin: Pegang dada dan bacalah a) Surah al Insyirah atau b) at Taubah ayat 14 dan c) Yunus ayat 57.


3)      Minyak zaitun: Minum sesudu pada waktu pagi dan sesudu sebelum tidur. Sentiasa sapu di dada.


4) Madu dan Habbatus sawda' setiap hari. Sesudu madu + air ruqyah setiap pagi sejam sebelum makan apa2. Sesudu teh habbatus sawda' dikunyah setiap hari sebelum tidur dan pada waktu bangun tidur...

5) Sedekah tiap2 hari dengan niat kesembuhan dan terangkat bala'.

6) Bernazar jika sembuh hendak umrah / kenduri kesyukuran / puasa sehari etc.

 7) Solat taubat dan hajat setiap hari..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...