**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

18 February 2013

Kenangan Sambutan Mawlid di Kg Desa Bakti 16 Feb 2013






 Assalamualaikum...
Sambutan Mawlidurrasul saw di Masjid Kg Desa Bakti pada 16 Feb 2013 lalu berlangsung dengan penuh warna warni dan ceria... Kami diberi peluang orang Pejabat Agama Daerah Temerloh untuk mengepalai bacaan mawlid daibaie pada majlis tersebut.
Majlis dirasmikan oleh Dato' Sharkar Adun Lanchang. Pentausiyyah pada malam tersebut adalah al Fadhil al Ustaz Dr Syuhada' pensyarah KUIS dan merangkap ahli majlis fatwa Negeri Sembilan.
Terima kasih kepada semua ahli keluarga Mevlevi Mawlid Ensemble yang bersusah payah untuk hadir dan menjayakan program kali ni..
Tak lupa kepada semua penduduk kampung yang telah bergotong royong sejak awal lagi untuk menyediakan jamuan dan tempat untuk kami bertandang pada malam yang penuh bersejarah tersebut..
Allahu Haq! Hidayah Seluruh Alam!
GAMBAR IHSAN DARI CIKGU ADIB HARON AL QADAHI









Bersama Sebarkan CINTA!!!

1 comment:

  1. http://anwaarulmuhammadiyyah.blogspot.com/...blog..ana..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...