**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

17 June 2011

Jangan lupa seminar 3 di KUANTAN Ahad ini!

Kenangan di Seminar 2 dan Kem Mualij Yang Lepas di Masjid Batu 10 Kuantan



Assalamualaikum semua!

Innalhamda lillah, Wossolatu was salamu ala Rasulillah saw..

Dustur Wa Madad Ya RijalALLAH...

Kepada semua peserta yang sudah mendaftar untuk seminar 3 kita pada kali ini, jangan lupa ya.. Seminar kita di Masjid Batu 10 Kuantan.

Datanglah awal untuk mendaftar agar program kita dapat berjalan tepat pada masanya, tidak tertunggu-tunggu peserta yang datang lambat.

Doakan perjalanan kami. Insya Allah saya dan keluarga juga 2 pembantu saya akan bertolak selepas Isyak malam besok dan akan menumpang tidur di rumah Cikgu Adib dan Dr Haz.

Semoga seminar kali ini berjalan dengan jayanya, mencapai objektif iaitu menyebarkan perubatan Islam yang sebenar dan memerangai penyelewengan dalam 'perubatan Islam' serta membanteras kesesatan dan kesyirikan. Insya Allah.. Doakan...

Allahu Haq! Hidayah Seluruh Alam!

p/s : Kepada yang belum mendaftar:

DAFTAR DI SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...