**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

29 February 2012

Kaedah Membangkitkan Selera Anak Untuk Makan

Anak tak mau makan. Asyik minum susu kedarah jajan??? Inilah jawapannya...  Madu yang berkhasiat.

Surah al-Nahl (ayat 65-69). Firman Allah:
 
Dan Tuhanmu mewahyukan kepada lebah: buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu, dan di tempat-tempat yang dibuat manusia, kemudian makanlah dari tiap-tiap (macam) buah-buahan, dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah memudahkan (bagimu). dari perut lebah itu, keluarlah minuman(madu) yang bermacam-macam warnanya. Di dalamya terdapat ubat yang boleh mnyembuhkan bagi manusia. sesungguhnya pada yang demikian itu, benar-benar terdapat tanda (kebesaran Tuhan) bagi orang yang memikirkannya.

Al hadith: Hendaklah kamu semua melakukan dua kesembuhan, iaitu dengan menggunakan madu dan al-Quran- Riwayat Ibnu Majah


Assalamualaikum semua..

Anak tak mau makan?

Anak asyik minum susu je?

Anak asyik makan coklat dan jajan jaaa?

Anak kurus kering sebab tak mau makan nasik?

Jawapan:

Ye la, ramai juga yang bagi anak makan vitamin Appeton etc...

Tapi yang cara mudah untuk membangkit selera anak makan  nasi dsb adalah:

Masukkan satu kecil madu tualang (eloknya telah diruqyah) pada air susu anak anda... Insya Allah anda akan lihat anak anda makin berselera untuk makan....

Allahu Haq! Hidayah Seluruh Alam!

Nak madu tualang (5 kali ganda lebih khasiat dari madu peliharaan), berkualiti, diiktiraf pelbagai agensi dan disyorkan oleh kementerian kesihatan (saya dimaklumkan begitu oleh pegawai kesihatan berkenaan madu yang saya ambil dari pembekal ini lalu diruqyah)??? Sila ke???

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...