**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

18 February 2012

Kenangan Maran Bersolawat 16 dan 17 Feb


Habib Ali dan Maulana Johari

 Alhamdulillah, kami diberi izin oleh Allah untuk menghadiri majlis Maulidurrasul saw peringkat daerah Maran yang berlangsung dengan meriah beberapa hari yang lalu di Masjid as Syakirin; Masjid Daerah Maran..

Majlis di Maran difahamkan adalah yang terbesar, terlama dan termeriah di dalam Negeri Pahang. Kami sempat menghadiri majlis solawat selama dua malam berturut-turut.

Pada 16 hb kami sempat menghadiri majlis yang dihadiri al Habib Ali Zainal Abidin dan Maulana Jauhari yang merupakan seorang tokoh ulamak dan muhaddis di Pahang. Sesungguhnya pengisian yang diberikan oleh Maulana amat memukau hadirin dengan pelbagai maklumat berkenaan baginda nabi saw. Pengisian diberikan sehingga maulana Johari menitiskan air matanya. Kemudian tausiyyah diberikan oleh al Habib pula.

Sebelum itu, mahlis solawat menghangatkan suasana dengan solawat dari Darul Murtadha.
BersamaTimb Qadi Maran Ust Amin, anak buah Munzir dan Nasaie
Qasidah dari Darul Murtadha

17 hb kami ke Masjis as Syakirin dan kali ini tetamu yang diundang adalah Habib Thohir dari Hadramaut.. Majlis selawat dan tausiyyah yang diberikan adalah amat memukau.
Habib Thohir dan Amru

Bersama Us Sufian yang akan menamatkan khidmatnya di KISWAH esok. USIM dah start kuliah
Terima kasih kepada Qadi dan Timb Qadi Maran yang menjadi tunggak utama program ini..

Semua usaha dakwah menyebarkan Cinta kepada Allah dan RasulNya diberkati Allah.

Us Amin Tim Qadi dan Ustaz Arifin dari Tahfiz Faqeh Temeloh
Allahu Haq! Hidayah Seluruh Alam!..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...