**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

03 March 2012

Pohon Doa Dari Semua, Sahabat Dipenjara Atas Tuduhan Membunuh


Semoga Alllah memberi kesabaran dan kekuatan kepada anak buah ana Ustaz Shuhaidi Mohamad atas ujian dipenjara 15 tahun atas tuduhan membunuh.... Doakan beliau, isteri dan anak yang masih memerlukannya di sisi... Satu Malaysia kita doa dan solat hajat... Insya Allah..


Dua dipenjara 15 tahun sebabkan kematian

29/02/2012 7:27pm

SHAH ALAM - Seorang guru agama dan sukarelawan di Rumah Kebajikan Darul Islah Selangor (Perkid) dijatuhi hukuman penjara 15 tahun oleh Mahkamah Sesyen di sini hari ini selepas didapati bersalah menyebabkan kematian seorang penghuni rumah kebajikan itu, empat tahun lepas.

Hakim Suzana Hussin menjatuhkan hukuman berkuatkuasa hari ini selepas berpuas hati bahawa pembelaan kedua-dua tertuduh, Mohammed Azizi Mohd. Vello, 29, dan Mohd. Shuhaidi Mohamad, 30, gagal menimbulkan keraguan yang munasabah terhadap kes pendakwaan.

Mahkamah bagaimanapun membenarkan permohonan kedua-dua tertuduh untuk penangguhan pelaksanaan hukuman sementara menunggu proses rayuan di Mahkamah Tinggi serta menetapkan ikat jamin berjumlah RM35,000 ke atas Mohammed Azizi dan RM30,000 ke atas Mohd. Shuhaidi.

Kedua-dua tertuduh didakwa menyebabkan kematian Megat Mohd. Amirul Adha Sobri, 23, di Perkid yang beralamat di No: 9, Jalan Sentosa, Batu 14, Hulu Langat, kira-kira pukul 11 pagi pada 26 Jun 2008.
Mereka didakwa mengikut Seksyen 304(a) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan boleh didenda. - BERNAMA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...