**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

04 May 2010

Al Fatihah kepada semua pesakit yang telah meninggal dunia akibat sihir


6 Ayat Syifa' di dalam al Quran; Imam Abul Qasim al Qusyairi...
Assalamualaikum semua..

Saya baru menerima berita kematian salah seorang pesakit saya akibat sihir...

Ini adalah berita menyedihkan kesekian kalinya buat saya setelah ramai pesakit saya dilaporkan telah meninggal dunia akibat sihir dan gangguan jin.

Moralnya adalah; teruslah berubat dengan perawat Islam dan teruskan rawatan walaupun berkali-kali hatta berpuluh kali sekalipun...

Janganlah baru sekali berubat dengan perawat Islam terus tidak mahu dirawat dah ataupun berputus asa dengan rahmat kesembuhan dari Allah..

..atau mengambil keputusan berubah arah berubat dengan bomoh atau dukun kerana putus asa dengan rawatan ruqyah..

...teruskan berubat dan berubat dan berubat selagi mana tidak sembuh. Tiada istilah jalan terakhir dan 'serasi' buat saya apabila berubat dengan kaedah al Quran kerana al Quran adalah penawar dan rahmat kepada orang yang benar2 beriman kepadanya ( sila lihat surah al Isra' ayat 82)

Moralnya kedua; Jangan biarkan diri anda menderita sehingga akhirnya terpaksa dirawat dalam keadaan anda sudah PARAH.......

Al Fatihah kepada mereka yang dizalimi dan menderita sehingga menemui ajal akibat sihir di serata dunia.. Al FATIHAH!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...