**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

31 January 2011

Doa Untuk Pelajar dan Rakyat Malaysia di Mesir



'Misr al Mahrusah' - Maulana Sh Nazim

Assalamualaikum semua....

Di sini KISWAH dengan penuh pengharapan, memohon dari semua sahabat2 seperjuangan agar mendoakan keselamatan pelajar dan rakyat Malaysia kita di Mesir... Moga2 11 000 pelajar Malaysia di sana diselamatkan Allah dari sebarang mala petaka.....

Rasanya semua orang tahu apa yang sedang terjadi di Mesir. Malah ada perkhabaran kononnya ada pelajar Malaysia yang dirogol akibat kejadian banduan berjaya lari dari penjara. Kesahihan berita ini masih sedang cuba disahkan. Buat masa ini, kita doakan agar semuanya selamat belaka.

Untuk anda yang ingin mengetahui maklumat terkini tentang keadaan rakyat Malaysia di Mesir, sila Like Facebook Page Selamatkan Pelajar Kita Di Mesir dan lawati blog Krisis Mesir.

Semoga semuanya selamat..... Allahu Haq Hidayah Seluruh Alam.....


Pesanan Maulana Sh Nazim berkenaan isu di Mesir:

***Mawlana is advising whoever is asking for safety from the people of Egypt to leave the big cities and go to the countryside. He said what is happening now is from the fitnas of Ahir el-Zaman (End of Times) and there is no stopping to it until the Zuhur ( the coming) of Seyyidina Al-Mahdi.

Yet Egypt is protected, Mawlana said, "مصرالمحروسة ". It has the Awtad, the Aqtab and Ahli el Bayt (High-Rank Saints & Prophet's sas family). Mawlana said one of the Awtad of Egypt is capable of stopping this fitna in one moment but no permission yet...cleansing has to take place first.

Lot of people "blame" countryside besides countryside more peaceful scenery and calm... lot job and vacancy at there... Mawlana Syeikh Nazim (qs) said nowdays a lot of people going to big cities and town.. there is nothing there! Learn handskill for better job likes carpenter, farmer.. works with nature...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...