**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

26 October 2011

Kenangan Kelas Tafaqquh Perubatan Oktober


Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah kelas kami yang berlangsung tempoh hari dihadiri oleh sahabat serata negara... Dari Bentong, Kuantan, Sahabat dari Yayasan al Jenderami Sg Ling, Maran, Cikgu Rosli Kuala Lumpur, Us Zaki dari Kota Tinggi, Abang Junaidi dari Pasir Gudang, Munzir dari UMP dan sebagainya..




Majlis bermula dengan Solat Maghrib berjemaah, pembacaan Sairus Salikin, Solat Isyak, mempelajari 1001 kaedah merawat pelbagai penyakit, sambutan Maulid Dabaie dsb..

Majlis ditutup dengan doa dan sedikit jamuan...



Apabila majoriti ahli usrah balik, saya dan us zaki meneruskan muzakarah sehingga 3 pagi.. Barulah saya pulang ke rumah.. Sedangkan esok pagi kena bangun untuk program karnival pula..

Allahu Haq Hidayah Seluruh Alam...


p/s: Diharap lebih ramai lagi peserta kelas tafaqquh yang akan menghadirkan diri pada kelas yang akan datang... Sila hubungi saya di talian 017 9065131 untuk menyertai kelas kami!!!

Wassalam..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...