**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

27 November 2011

Al Fatihah Dengan Niat Kesembuhan Kepada Qari Cd Ruqyah KISWAH, Al Fadhil Ustaz Wan Ahmad Tirmizi


Kenangan Semasa Merakam Cd Ruqyah KISWAH

Alfatihah kepada al Fadhil Ustaz Wan Ahmad Tirmizi (ex ki SPM 98 5/12 Madulas dan merupakan rakan sekelas saya Form 4 & Form 5 di Kolej Islam Sultan Alam Shah KISAS - Klang); QARI cd ruqyah KISWAH yang accident di Kelantan.. Doakan keselamatan beliau. Kereta dihempap pokok waktu drive.. Keadaan didoakan agar tidak serius, tangan patah dan kaki ke bawah tidak boleh bergerak.. Al Fatihah dengan niat kesembuhan.
Ustaz Tirmizi merupakan Qari Ruqyah untuk cd ruqyah KISWAH
  Perkembangan terbaru, keadaan Ustaz Tirmizi stabil. Tangan kanan patah, kaki kiri masih bengkak dan masih tidak dpt bergerak, esok akan buat MRI dan CT Scan utk tengok saraf belakang. Sekarang di wad cempaka katil 18. Isteri Ustaz mengandung dua bulan dan anak-anaknya Alhamdulillah selamat. 
 Doakan moga2 Ustaz Wan Ahmad Tirmizi kembali sihat seperti sediakala.
Al Fatihah dengan niat kesembuhan.. Al Fatihah..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...