**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

23 November 2011

Tiga Perkara Yang Membahayakan, Nylon, Hormon dan Konkrit / Simen

Assalamualaikum semua..

Baru2 ni Maulana Guru kami menyeru agar umat ISLAM kembalilah kepada NATURE........

Tinggalkan segala perkara yang TIRUAN dan kembalilah kepada ALAM ciptaan ALLAH....

Sesungguhnya segala bahan yang tiruan biasanya akan membawa keburukan kepada manusia.

Berkata Maulana, antara lain misinya adalah mengembalikan manusia kepada alam ciptaan Allah dan melupakan semua bahan makanan, binaan, pakaian yang terhasil dari bahan tiruan / artificial..

1) Konrit dan simen:

 Ini kerana simen dan konkrit yang dicipta manusia sebenarnya mempunyai unsur negatif yang berbahaya kepada manusia... Manusia akhir zaman cenderung kepada penggunaan bahan ini yang Maulana katakan mampu mengubah kejadian dan tabiat serta kecenderungan manusia. Bahan ini juga adalah tidak tahan gempa bumi dan bencana alam.. Ia amat tidak meraikan rohani dan merosakkan kejadian lahir dan batin manusia..

Sebab tulah baru2 ini Sheikh Raja menyuruh kami di Pahang membina zawiyah daripada KAYU...

Kalau orang Melayu kita; kembalilah kepada binaan orang dulu yang secocok dengan kejadian natural kita..KAYU..

Kalau di negara Arab dan Turki, kembalilah kepada senibina Uthmaniyyah yang membina rumah dari batu bata tanah liat. Amat menyamankan.



 2) Nylon

Ini kerana bahan tiruan ini membawa kerosakan kepada tubuh badan manusia, spiritual dan mampu menganggu  kestabilan emosi manusia.. Inilah pesana Maulana Sheikh...

Kembalilah kepada pemakaian pakaian yang diperbuat dari cotton (kapas)... Ini lebih sesuai dengan kejadian manusia dan meraikan kerohanian seseorang.. Oleh tu jom la pakat2 ubah segala pakaian kita kepada kapas...

Kalau tak silap baju Melayu orang dulu dan baju Melayu sekolah kita juga adalah dari kapas...

Janganlah memakai 1001 jenis fabriks dan tekstil yang sebenarnya tanpa kita ketahui merosakkan diri kita.



3) Hormon


Sama ada dari sudut ubat-ubatan kimia yang sarat dengan bahan hormon yang menganggu keseimbangan tubuh ataupun makanan daging dan sayuran yang disuntik hormon penggalak pertumbuhan dan baja...

Kembalilah kepada makanan dan ubatan alam ciptaan Allah dan pemakanan sunnah.



Kembali kepada garam yang asli / garam bukit:
Sebagai contoh, tinggalkanlah terus penggunaan garam laut / garam yang direfined.. Gunakan garam yang asli (garam bukit / himalaya) yang cocok dengan hadis kehebatan garam. Garam bukit yang tidak direfined membantu perjalanan darah dan menyahtoksinkan segala racun dalam badan.

Amalkan secubit garam bukit sebelum makan.


Badan sihat dan segar:
Amalkan makan ulam tomato yang dilumur garam bukit untuk menambahkan kesihatan dan kesegaran badan. Maulana sheikh menyatakan bahawa orang Uthmaniyyah dahulu mengamalkan pemakanan ini, begitu sihat jika melihat mereka berjalan di jalanan terasa kagum kita dek kerana merahnya pipi, tanda sihat mereka.


Demam dan selsema:
Maualana juga mengatakan bahwa beliau tidak pernah selsema dan demam.. Ini kerana beliau mengamalkan rawatan secara natural.. tiap2 hari minum jus limau pahit 3 kali sehari.




Begitu juga rawatan kanser..
Amalkanlah bawang merah / holland setiap hari. Jus bawang diminum paling kurang sebiji sehari. Maulana Sheikh mengatakan bahawa jus bawang ini akan memburu setiap sel kanser dan sel2 rosak dan keji di dalam badan serta saluran darah manusia dan membawanya keluar dari badan..

Maulana sheikh mengatakan dahulu kala orang2 lama sudah menjadi satu menu harian, kelihatan makcik2 menumbuk bawang untuk mengambil jusnya, diminum sebagai satu supplement terbaik untuk badan...

Lupakan rawatan2 moden yang membahayakan, menggunakan dadah dan hormon yang mengganggu fungsi semulajadi organ di dalam badan...

Tambahan saya:

(Begitu juga cucuk2 bayi semasa membesar. ...Lupakan cucuk2 ni.. Apa yang Allah Taala cipta iaitu susu ibu tidak sempurna..??????????? Tidak cukup baik??????????Susu ibu adalah yang terbaik.. Allah mengetahui apa yang terbaik untuk kita. Rutinkan susu ibu setiap masa.. Insya Allah anak akan siihat...

2) Pil perancang....!!! Sangat berbahaya untuk tubuh badan. Saya berjumpa ramai wanita yang sakit dan mempunyai masalah kitaran haid yang tidak teratur atau istihadah kerana mengamalkan pil ini. Tubuh badan akan rosak binasa... Malah sekiranya termengandung juga maka akan menyebabkan anak menjadi cacat. Sifat pil ini panas kerana bertujuan mematikan benih. Jika ada yang berjaya menjadi janin.. janinnya tidak sempurna dan cacat. Menysu bayi itulah perancang keluarga yang terbaik. Bila menyusu secara tegar, rahim akan mengecut... )


Lupakanlah hormon!

SAY NO TO CONCRETE, NYLON, HORMON!!!

p/s: Kalau tak dapat buat semua jangan tinggal semua!.... Insya Allah sama2 usahakan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...