**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

01 November 2011

Rawatan Islam: Khasiat Jus Delima dan Penggunaannya


Delima yang mempunyai 1001 khasiat di dalam rawatan Islam lebih2 lagi kalau diruqyah. Jadikan supplement wajib untuk seisi keluarga anda. Click untuk pembelian online.

Jus Delima Ruqyah – Kanser, Supplement Wanita Mengandung, Memori dan Minda, Kesihatan Wanita


Buah Delima dan Rawatan Kanser Khususnya Kanser Payudara : Satu Harapan Baru,

Ketua Penyelidik dari Beckman Research Institute of City of Hope, Amerika Syarikat Profesor Dr. Shiuan Chen telah membuat satu kejutan penemuan baru dunia sains mengenai buah delima. Buah delima didapati menganduni penghambat enzim (Enzyme Inhibitor), sekaligus menjadikan ia berfungsi melemahkan kanser payudaya dengan membataskan perkembangan estrogen.

Hasil eksperimen makmal menunjukkan bahwa delima (pomegranate) mengandung sebatian kimia yang mampu mengurangi risiko terbentuknya hormon yang menyebabkan kanser payudara disamping dapat mengelakkan risoko jantung.

Delima yang rasanya segar dan manis ini mengandung fitokimia dan tinggi kandungan polifenol antioksidan. Jika seorang wanita sudah tidak lagi memproduksi hormon estrogen, maka risiko kanser payudara akan menurun iaini sama dengan yang disebabkan oleh kandungan fitokimia yang diperolehi melalui pemakanan delima.

Walaubagaimana pun para penyelidik belum dapat memastikan jumlah dos yang efektif untuk mencegah kanser payudara kerana sebatian kimia yang berasal dari makanan tidak mudah diserap oleh tubuh manusia.

Namun, para ahli mengatakan meminun jus dari sari buah delima adalah amat baik, apalagi kandungan antioksidan dalam satu gelas delima lebih banyak dibanding dengan satu gelas teh hijau atau jus oren.

Inilah kebesaran Allah. Setiap penyakit ada ubatnya iaini akan ada elemen yang membawa kesembuhan kepadanya kecuali MATI. Antara tumbuhan lain yang mempunyai fungsi yang sama seperti buah delima sebagai penghambar enzim adalah cendawan. Kumpulan penyelidik Dr. Shiuan juga mengkaji kemungkinan rawatan kanser payudara dengan menggunakan ekstrak bahan dari cendawan selain buah delima! Saya amat pasti dengan meruqyah ekstrak buah delima atau cendawan akan menambahkan lagi kemujarapan bahan-bahan tabii kurniaan Allah SWT ini....

Khasiat buah Delima
1) Rawatan kanser khususnya kanser payudara serta semua jenis ketumbuhan.

2) Merupakan penambah tenaga batin – ‘viagra’ bagi suami isteri.

3) ‘Perapat’ bagi isteri dan menyuburkan rahim. Bagus untuk pasangan yang ingin  mendapatkan anak.

4) Kecantikan dalaman dan luaran (bentuk badan) bagi wanita..

5) Sesuai untuk mencairkan kahak dan selsema. Rawatan hebat untuk pesakit demam.

6) Sesuai untuk ibu mengandung bagi menjamin janin yang sihat, cantik dan normal tumbesarannya.

7) Mencerdikkan minda dan menguatkan memori.

 


Cara Penggunaan:

 1) Campur dengan segelas air suam / air ruqyah dan diminum sejam sebelum makan apa2.


2) Campur dengan segelas air suam / air ruqyah plus madu dan diminum sejam sebelum makan apa2…

Untuk mendapatkan jus delima yang telah diruqyah mengikut nama pembeli sila ke:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...