**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

15 February 2012

Jemputan Maulidurrasul Masjid Syakirin Maran 16 dan 17 Feb 2012

Masjid as Syakirin Maran sentiasa menjadi wadah Majlis Cinta Rasul saw yang tak putus-putus selama ini. Ini kerana daerah Maran mempunyai seorang Qadi dan Timbalan Qadi (kebetulan sahabatku sama sekolah Khairiah dulu) yang mempunyai kecintaan luar biasa kepada Rasululullah saw.. Jasa mereka berdualah bumi Maran sentiasa diberkati dengan majlis2 agung sebegini.. Adapun bandar patinku Temerloh..... :(

Assalamualaikum semua..

Insya Allah malam ni (dan esok mungkin) kami akan ke Masjid as Syakirin Maran untuk program:

SAMBUTAN MAULIDURRASUL SAW DAERAH MARAN

16 hb Khamis: Bermula 2.30 petang Khamis. Selepas Maghrib: Qasidah dan ceramah oleh Habib Ali Zainal Abidin bersama Maulana Johari bin Ali.

17hb Jumaat: 9 pagi: Diskusi Kitab Hadis bersama Habib Najmuddin al Khirid. Selepas Maghrib ceramah oleh Habib Tohir bin Muhammad al Haddad dan diterjemah oleh Habib Amru KL..

Semua dijemput hadir untuk memeriahkan majlis..

Allahu Haq Hidayah Seluruh Alam!

1 comment:

  1. mari berkuliah bersama sama ...
    www.alkuliahforall.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...