**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

21 June 2012

Upacara Mengecat Pusat Rawatan



Sebelum mengecat ~ hambar...

 Assalamualaikum semua..

Salam Jumaat, Jumaah Mubarakah. Hari Raya Mingguan Buat Umat Islam.

Warna yang disukai al Marhum Tuanku Sheikh yang selalu diingati dan warna rasmi KISWAH
Inilah perkembangan pusat rawatan terbaru.... Suasana yang sedikit berubah menjadi lebih Ceria Insya Allah khususnya untuk keselesaan pengunjung dan pesakit.. Terima kasih kepada anak murid Us Shami Husin atau dikenali sebagai Nassier Wahhab Mentakab dan Luqmanul Hakim yang bersusah payah membantu. 3 hari juga nak siapkan semuanya…

Apapun sedang mengintai peluang untuk membina pusat rawatan baru: Untuk pengetahuan semua, Sebahagian dari pendapatan KISWAH melalui seminar, kem, jualan cd, ebook dan handbook dimasukkan ke: 
Semoga diberi keberkatan oleh Allah.. warna kebijaksanaan, warna kerohanian, warna ketenangan...


TABUNG PERUBATAN KISWAH RUQYAH SYARIYYAH UNTUK MENYEMPURNAKAN FASILITI, KELANCARAN PERGERAKAN, AKTIVITI PERUBATAN, PEMBINAAN PUSAT RAWATAN BARU DAN MUSOLLA KISWAH, TEMERLOH PAHANG.

Ustaz Hayat al Azhari: 017 9065131 



3 hari untuk disiapkan sedikit demi sedikit

Ini adalah perancangan jangka masa panjang kami untuk merealisasikan pembinaan pusat rawatan dan surau di sebidang tanah yang setakat ini direncanakan di Lubuk Rakit, Temerloh. 




Abdullah Faiz





Sebarang sumbangan untuk pembangunan pusat rawatan baru dan surau KISWAH bolehlah disampaikan oleh pembaca yang budiman dalam bentuk derma, zakat, wakaf, kafarah dan nazar bolehlah menghubungi pihak KISWAH atau terus ke akaun: No Akaun Bank Islam: 06028020377680

Like Dana Zawiyah Pahang:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...