**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

07 August 2011

Rawatan Sakit Mata Yang Mudah

Assalamualaikum...

Antara kaedah rawatan mata yang boleh anda buat di rumah. Rawatan ini untuk semua sakit mata sama ada rabun, dimasuki habuk dan bendasing, katarak, glaukoma, sakit mata biasa dll. Menurut Kitab Alij Nafsaka Bil Quran Sh Abil Fida' menyebut:


1) Rawatan secara bacaan ruqyah; ayat al Quran dan selawat:

" Bacakan dibelakang ibu jari dua tangan: SURAH QAFF ayat 22 sebanyak 7 kali dengan diselangselikan dengan selawat kepada nabi saw setiap kali bacaan ayat tersebut.

Kemudian tiup di jari dan cium kedua2 belakang jari tersebut dan disapu ke dua2 mata pesakit.



2) Rawatan dengan madu:

" Kelepetkan kelopak mata yang dibawah dan sapukan dengan sedikit MADU ASLI pada waktu pagi dan sebelum tidur sambil membacakan ayat 22 SURAH QAFF.... Agak pedih tetapi amat2 MUSTAJAB!!! AWAS!!! Hanya madu asli sahaja. Madu yang tidak asli takut merosakkan mata pula."

Selamat Mencuba!!!

UNTUK MENDAPATKAN MADU TUALANG 1001% ASLI. SILA KLIK DI SINI!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...