**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

15 October 2011

Khasiat Cuka Anggur - Resdung, Hidung Tersumbat, Asma, Selulit, Sakit dan Lesu Badan dll!

Sudah Diruqyah,berat badan, kencing manis, sakit dan lesu badan, ASMA / LELAH, hidung tersumbat, resdung, sakit tekak, susah tidur, SAPU- selulit dan ketuat.
KHASIAT CUKA ANGGUR KHUSUSNYA YANG TELAH DIRUQYAH

1. Boleh melangsing badan & meremajakan sel-sel kulit.

2.Cuka anggur membantu penyerapan kalsium, mengawal paras gula darah, melancarkan penghadaman & menentang bakteria berbahaya (sangat digalakkan untuk pengidap kencing manis - type 2).

3. Gosokkan cuka anggur (un-deluted) ke bahagian kulit yg berselulit untuk menguraikan kolesterol yang tersumbat.

4.Menghilangkan kesan ‘sunburn’, mengecilkan pori-pori yg terbuka, mengeringkan jerawat & mengawal kulit berminyak.

5. Meredakan masalah keletihan & sakit2 adan serta memudahkan tidur.

6.Merawat radang kulit & keadaan kulit merekah & pecah-pecah.

7.Menghilangkan sakit tekak.

8.Meredakan sakit kepala, hidung tersumbat & asma, menghilangkan bintik-bintik hitam pada kulit wajah. 9.Membuang kutil / ketuat. 
 
Jadi sesiapa yang ingin mendapatkan cuka anggur ini dan diruqyah mengikut nama pembeli atau orang yang diniatkan, silalah klik di bawah ini untuk pembelian secara online:
Cara penggunaan:
1) Sesudu / setengah sudu besar (bagi yg tak pernah amalkan cuka sebelum ini dan perut sensitif) cuka delima + segelas air ruqyah / air suam diminum sejam sebelum makan apa2 pada waktu pagi..
ATAU DICAMPUR SESUDU MADU:
2) Sesudu / setengah sudu besar (bagi yg tak pernah amalkan cuka sebelum ini dan perut sensitif) cuka delima + segelas air ruqyah / air suam + SESUDU MADU RUQYAH diminum sejam sebelum makan apa2 pada waktu pagi.
 3) Untuk masalah kulit muka, jerawat, berminyak, selulit dsb.. Selain meminumnya bolehlah digosokkan di tempat bermasalah... Selepas itu sapukan dengan minyak zaitun..
 
Selamat Mencuba!!! 

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...