**Didoakan Semua Pesakit Yang Telah Menerima Rawatan di KISWAH DISEMBUHKAN ALLAH TAALA. AMIN**

Tetamu pilihan!!!

Semua artikel di dalam blog ini saya izin untuk publish dan sebarkan dengan syarat disertakan rujukan anda iaitu: KISWAH; www.rawatanislam2u.com. Saya juga mengizinkan anda untuk mengamalkan segala kaedah rawatan yang ditulis di dalam blog ini. Namun lebih baik berjumpa saya untuk menerima ijazah... Sekian dimaklumkan. Selamat beramal!!!

24 August 2010

Jangan mengejek orang yang baru belajar al Quran


Masya Allah... Semasa saya di Dimasyq Syria... Sheikh2 Jami' membaca ruqyah untuk merawat pesakit dengan suara yang lantang... seperti yang saya lihat secara berdepan dengan imam masjid abu nur, jabal qasiyoun, dimasyq syria yang membacakan ruqyah kepada pesakit depan saya dengan nada yang kuat. Saya pernah menuntut di Abu Nur; Majma' Sheikh Ahmad Kiftaro yang diasaskan oleh al Marhum Sheikh Ahmad Kiftaro yang merupakan bekas mufti Syria dan Sheikh Tarekat Naqshbandi Khalidi al Kurdi yg juga merupakan sahabat karib Maulana sheikh. (Banyak video2 lama pertemuan Maulana Sheikh dan Sheikh Ahmad ada dalam simpanan saya)

Itulah cara dan teknik yang digunakan ulamak dan sheikh2 tarekat...

Ada juga peserta seminar yang memberi komen berkenaan bacaan raqi yang tiada basic agama membaca al Quran sangat hodoh dan macam budak tadika.... Betul saya akui raqi yang kurang baiknya wajib memperbaiki bacaan supaya lebih baik. Belajarlah tajweed lagi dan lagi dan lagi....

Namun;
Masya Allah... Alangkah indahnya dunia dan agama apabila ada orang yang tiada basic agama kembali ke pangkal jalan berusaha untuk mempelajari al Quran dan masih berusaha mempelajari al Quran berusaha mempelajari perubatan al Quran dan menggunakannya sebagai ikhtiar kesembuhan.

Jangan patahkan semangat mereka yang baru nak berjinak dengan membaca al Quran dan beramal dengan perubatan al Quran dengan panggilan sebegitu..Sepatutnya kita kagum orang yang bacaan masih perlu diperbaiki sudah berjaya merawat beratus2 orang hingga sembuh DENGAN IZIN ALLAH... Jadi bagi tuan2 yang pandai dan elok bacaannya... Bacalah al Quran untuk rawatan maka itu lebih baik; NUR ALAN NUR.. cahaya atas cahaya... sudahlah pandai membaca al Quran, boleh merawat pula... Alhmadulillah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...